موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

از نقل عاشقی تا طنین مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، روزهای پایانی هفته دفاع مقدس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و حضور پرشور جوانان و نوجوان حال و هوای دیگری داشت و مراجعه کنندگان علاوه بر بازدید رایگان از موزه از برنامه های متنوع موزه استفاده کردند.


«پهلوان یا قهرمان» به موزه رسید
تئاتر خیابانی «پهلوان یا قهرمان» در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی راضیه ذاکری و بازیگری راضیه ذاکری و شایان فلاحیان پذیرای علاقمندان فرهنگ و هنر انقلاب بود.

برپایی غرفه اهدای عضو در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
مجموعه موزه با همکاری انجمن اهدای عضو ایران و بمناسبت هفته دفاع مقدس و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه اقدام به برپایی غرفه اهدای عضو در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمود.

رکاب زنی از موزه تا موزه
روز جمعه همزمان با روز جهانی گردشگری، جمعی از دوچرخه سواران مسیر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در اراضی عباس آباد تا موزه صلح در پارک شهر را رکاب زدند.

طنین مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
گروه ارکستر بادی ایرانیان به سرپرستی و رهبری افشار حشمتیان و با حضور ۱۵ نوازنده سازهای بادی و کوبه‌ای در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس با اجرای نواهای دفاع مقدسی یاد و خاطره دوران ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

“نقل عاشقی” در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
اجرای نقالی توسط علی نکته سنج، بازیگر، کارگردان، مجری و مدرس تئاتر با موضوع روایت دلاورمردی ها و حماسه های قهرمانان دوران دفاع مقدس در تالارهای موزه برگزار شد که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان همراه بود.

برگزاری دومین سری «سینمامانا» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
دومین سری سینما مانا «باشگاه گروهی مادرانه» به همت خانه نسا و با مشارکت وحمایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باعنوان «نوجوان درون من» و باموضوع کلی جوانی جمعیت درروزپنجشنبه مورخ ۵ مهر ماه درسالن هویزه موزه برگزار شد.

برگزاری شعر بزرگ «کربلای جبهه‌ها یادش بخیر»
شب شعر کربلای جبه ها یادش بخیر با حضور جمعی از شاعران برجسته دفاع مقدس و مقاومت و علاقمندان در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی مداحی
آیین افتتاح مجمع الذاکرین هیات عزیزم زینب (س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، استاد حاج سعید حدادیان و دیگر مادحین اهل بیت علیهم السلام روز جمعه ۶ مهر ماه بهمراه آموزش مداحی در مسجد جامع خرمشهر موزه برگزار شد.

اخبار:

به بالا بروید