موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

تجلیل از حافظان امنیت به مناسبت هفته نیروی انتظامی

جانشین مدیرعامل موزه بهمراه جمعی از معاونین و مدیران مجموعه با حضور در کلانتری گاندی از زحمات شبانه‌ روزی نیروهای انتظامی قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح چهارشنبه ۱۸ مهرماه و همزمان با هفته نیروی انتظامی، سردار «علی اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه بهمراه جمعی از معاونین و مدیران مجموعه با حضور در کلانتری گاندی ضمن دیدار با سرهنگ «غلام‌عباس کرمی» رئیس کلانتری ۱۰۳گاندی از زحمات شبانه‌ روزی نیروهای انتظامی قدردانی نموده و برای کلیه خادمان مردم در این عرصه آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.
در این دیدار سردار شیخی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور دانست و افزود: مسأله امنیت از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و عزیزان پلیس در راستای حفظ امنیت درخط مقدم قرار دارند.
جانشین مدیرعامل موزه همچنین گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های بی دریغ شما هستیم، اجر و ثوابتان بسیار زیاد است چون در راستای حل مشکلات جامعه فعالیت کرده و زحمت می کشید.
سرهنگ کرمی رئیس کلانتری گاندی هم در این دیدار با تقدیر از حضور مسئولان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خدمت به مردم را وظیفه و افتخار پلیس دانست و تصریح کرد: عوامل انتظامی با رویکرد دینی و کسب رضایت الهی وظایف و مأموریت‌های خود را انجام می دهند و همکاران انتظامی همه تلاش خود را برای تأمین امنیت و حل مشکلات مردم انجام می دهند.

اخبار:

به بالا بروید