موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه ای شهادت «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، این مجموعه با صدور بیانیه ای شهادت «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
یحیی سنوار، همچون چراغی فروزان، درخشید و با نور ایمان و ایثار، راه مقاومت را روشن کرد. او، یک مرد ساده نبود؛ یک قهرمان بی‌مثال بود که با اراده‌ای استوار و قلبی پر از عشق به وطن و مردم، در برابر طوفان‌های ستم و بی‌عدالتی، ایستادگی کرد.

یحیی سنوار، با قامت استوار و نگاه مصمم، نشان داد که در پس هر ظلمتی، نوری امیدبخش وجود دارد. او با خون پاک خود، سرودی از شجاعت و ایثار را در صفحات تاریخ این سرزمین حک کرد. یاد او، همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند و یادگار شجاعت او، همچون ستاره‌ای درخشان، راهنمای تمام آزادگان خواهد بود.

شهادت یحیی سنوار، گواهی بر مظلومیت و حقانیت ملتی است که در برابر تمامی سختی‌ها، سر خم نکرد و همچنان به راه خود ادامه داد. او با جان‌فشانی خود، پیامی از امید و استقامت را به جهان مخابره کرد. پیامی که در قلب‌ها طنین‌انداز خواهد شد و همچنان، الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.
موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرد مجاهد، با افتخار با معرفی و بازنمایی این قهرمانان، همواره در تلاش است تا ارزش‌های جبهه مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل کند.

اخبار:

به بالا بروید